Dag 4 in Londen

Vanochtend het ontbijtbuffet in ons hotel even uitgeprobeerd. Was lekker met roerei, bacon, witte bonen etc. Vervolgens gelopen naar de London Eye om te kijken of het nu wel rustig was. De drukte viel gelukkig mee en met dank aan oudcursusgenoot David kregen we voorrang en een privecabine. Omdat je niet met zn 2en mag mocht er nog 1 toerist mee. Dus een lekker rustig tochtje boven Londen. Daarna nog een bezoekje aan het London Aquarium gebracht. De shark walk aan het begin waarbij je over een glasplaat over de haaientank loopt is erg leuk. Pinguinverblijf een beetje klein. Met de metro zijn we daarna naar Covent Garden gegaan. Leuk gebied om rond te lopen. De markt en winkeltjes bezocht. Ook waren er straatartiesten, het langst hebben we gekeken bij een goochelaar met erg foute grappen maar leuke trucs. Ook nog een pindakaas-bananenshake gehaald. Toen lopend naar Oxford Street gegaan erg drukke winkelstraat op zondag. Hier en daar een winkel bezocht en via Regent street naar Picadilly Circus gelopen. Daar wilden we gaan eten maar er bleek evenement aan de gang te zijn. De Europese filmpremiere van Rock of Ages was net begonnen. Tussen het publiek een plekje gezocht en gewacht op wie er zouden komen. Uit de 1e auto die aankwam stapte Tom Cruise. Gelukkig wat fotos kunnen nemen tussen alle drukte door. Hij nam ook wel de tijd voor pers en voornamelijk publiek. Twee uur na aankomst was hij nog steeds handtekeningen aan het uitdelen, met een big smile. Ook Russel Brand was aanwezig het lukte Edwin gelukkig om fotos te maken, was een beetje dringen. Mary j blidge heb ik niet kunnen zien maar ze was er wel. Andere voor Edwin bekende acteur was Paul Giamatti. Had ik nog nooit van gehoord. De uitgenodigde band ging ook nog even spelen met 1 van de acteurs die wij niet zo goed kende. Was erg leuk. Ondertussen arriveerden er nog wat voor ons onbekende vips. Ik herkende alleen nog iemand die met The Voice meedeed waarvan ik zijn naam vergeten ben. Hij zat als laatste in finale van Will.i.am. Toen de band klaar was met spelen zijn we maar weggegaan ook omdat het ging regenen. We denken dat Tom Cruise nu nog steeds handtekeningen aan het uitdelen is. Nu aan het wachten op samenvatting Formule 1, nog een uurtje proberen de uitslag nergens te zien. Morgen nog wat uurtjes in Londen, we vliegen om 19 uur weer terug vanaf Gatwick.