Konijn.reismee.nl

Chessington

Vanmorgen met een Starbucks ontbijt de trein in naar Chessington world of adventures. Stormachtig weer hier regenbuien en zeer harde wind. De paraplu waaide dan ook meteen kapot, gelukkig hadden we er 2 en die hadden we nodig ook. Pretpark was redelijk druk meteen wat attracties gedaan The Vampire en de Kobra. Daarna ging ik in de zweefmolen niet wetende dat ze daar waterkanonnen hadden. Die dingen stonden recht in je gezicht afgesteld niet erg grappig want je werd zeiknat. Wat voor Edwin wel weer grappig was als toeschouwer. De rest van de dag rondgelopen in de dierentuin en nog wat attracties gedaan waaronder de monorail die lekker wiebelde in de wind. De lunch was een all you can eat bij Pizza & pasta. Sommige Britten nemen dat heel letterlijk gezien hun omvang waanden we ons weer in Amerika. Zeker omdat erg 's ochtends ook al iemand niet in de achtbaan Vampire paste: de beugel paste niet om zijn buik. Lekker genant dus. Verder een leuk dagje pretpark gehad. 's Avonds nog even een flinke wandeling door Londen gemaakt. Bij Buckingham Palace geweest waar ze nog steeds aan het afbreken waren van het concert van maandag. Daardoor kon je niet bij het paleis komen. Wel leuk was dat de Mall voor verkeer was afgesloten dus je kon eens midden op de weg lopen en foto's maken. De wandeling ging nog naar Picadilly Circus, de M&M winkel (waar we uiteraard wat gekocht hebben en langs Trafelleger Square. Via de London Eye terug gelopen naar het hotel.