Konijn.reismee.nl

Aankomst in Londen

Na een heel korte vlucht van 45 minuten en bijna net zolang taxieen over de vliegvelden kwamen we op Gatwick aan. Spulletjes naar het hotel gebracht en op pad gegaan. Omdat je 50% korting kreeg met je treinkaartje op Londen Zoo zijn we dat eerst gaan doen. Dierentuin was leuk en groter dan verwacht. Zichtbaarheid van de dieren was wat minder, dat kwam vooral door het weer. Regen regen en hoosbuien. Geen goed weer voor buitenactiviteiten, ondanks de gekochte paraplu's waren we toch behoorlijk nat geregend. Rest van de dag met natte schoenen en sokken gelopen. Wel uitstekend geluncht fish&chips met mega fish en een hoop zeurende kinderen want het is vakantie hier. Om de regen te ontlopen gingen we naar een overdekt winkelcentrum met de metro. Die had helaas wat storingen, elders op de route was namelijk een dag eerder 2 miljoen liter water de metrogang ingestroomd. Foutje, bedankt zeg maar. Duurde dus lang voordat de metro kwam, toen pasten we er niet eens in, durfden we ook niet echt met die drukte. Volgende ging beter gelukkig na een benauwde rit kwamen we bij Westfield shoppingcentre. Wat rond gekeken en de Legowinkel bezocht. Toen naar het hotel terug, ook weer grote drukte bij de metro we konden weer niet mee met de eerste. Op het station hebben we wat avond snacks gehaald voor op de kamer. Na het eten nog een rondje gewandeld maar niet zo lang want het is koud en winderig hier.