Konijn.reismee.nl

Naar het strand

Vandaag weer gestart met een ontbijtje in het hotel, fijn dat ze daar ook pindakaas hebben begon het al te missen. Vervolgens de auto gepakt en naar het chique gedeelte van Hollywood gereden. Over Hollywood Drive naar een heuvelachtig landschap waar het leuk wonen is in mooie huizen.

Nog chiquer was het in Beverly Hills, geen idee wie waar woont de huizen zijn in ieder geval groot. Op Rodeo Drive uitgestapt voor een wandeling door deze chique winkelstraat. Alle dure merken hebben er een vestiging, niet geschikt voor onze portemonnee. Daar in de buurt zat ook nog een winkelcentrum waar we een kijkje hebben genomen. Wel een gratis parkeerplaats gezocht want parkeren daar kost 3,50 dollar per kwartier, gekkigheid dus. Voor mijn nieuwe Ipod nog een beschermplaatje gekocht voor de display, en iets nieuws geprobeerd. Ze kunnen je kassabon mailen ipv printen, dus ben benieuwd of dat gelukt is.

's Middags was het tijd om via Santa Monica naar Venice Beach te rijden. Ook daar was parkeren mega duur, 20 dollar voor een dag. Aangezien wij maar een paar uurtjes zouden blijven, erg duur. Uiteindelijk ook hier weer een goedkopere parkeerplaats gevonden na lang zoeken. Op het strand was het lekker zonnig met wat wind, dus mega verbrand vandaag. Dat heb je alleen pas door als je terug bent in het hotel.

Op het strand was van alles te doen. We hebben eerst een hele tijd bij de skateboard baan gekeken. Zowel volwassenen als kinderen konden echt geweldige dingen op die baan. Toen langs het strand gelopen en uiteraard geposeerd bij de Baywatch huisjes. Geen reddingsacties gezien zoals ze die op tv uithaalden. Wel hele hoge golven, de outdoor sportschool voor mannen die al teveel spieren hebben en de gammele pier waar we maar niet op gegaan zijn.

Na een rondje gelopen te hebben zijn we terug gegaan naar het hotel om alvast in te checken voor de vlucht morgen. Daarna voor de laatste keer gegeten bij Denny's. Ze hadden daar een pindakaas milkshake die echt heerlijk was. Nu in het hotel een beetje relaxen en de koffers pakken. Morgen nog een ochtendje hier en daarna 12 uur terug vliegen via Rome.