Konijn.reismee.nl

Reis naar LA

Eerst even gisteravond nog. Na het eten hebben we maar eens een gokje gewaagd. Roulette op een gokmachine, voor een dollar kun je best lang spelen. We wilden maximaal zes dollar inzetten, Edwin won 2 dollar terug en ik 3,75, geen winst maar wel heel leuk. Daarna door naar David Copperfield zijn show. Was heel leuk, we konden het goed zien, ook omdat hij soms door de zaal ging om mensen uit het publiek te kiezen. Helaas kwamen wij niet aan de beurt. De show was heel leuk, wel weinig grote illusies maar ik vraag me nog steeds af hoe hij een auto uit het niets op het podium tovert. Vandaag een lange rit gemaakt naar Los Angeles. We kwamen rond 5 uur uiteindelijk bij het hotel aan. Zeker het laatste gedeelte van de rit door de bergen was heel mooi. De stad is megagroot, er lopen meerdere snelwegen doorheen, soms wel 7 banen breed en dan nog staat het vast. We zijn dan ook al verdwaald toen we naar Hollywood wilden rijden. We stonden toen opeens bij Santa Monica Pier. Ook heel leuk en bekend van Baywatch natuurlijk net als de strandwacht huisjes. Het weer zat helaas niet mee want de zon trok weg en daardoor is het erg fris geworden. Hopelijk morgen beter weer. Dan gaan we wel naar Hollywood, en doen we een studiotour waarbij we hopelijk wat bekende sets zien van tv-series en films.