Konijn.reismee.nl

Nog 1 dagje Vegas

Vandaag gestart met de aankoop van een dagpas voor het buffet. Dan kunnen we dus onbeperkt in 2 casino's eten wat je wilt. Ontbijt is goed bevallen, zeer ruime keuze. Daarna naar het Las Vegas sign gereden om een fotootje te maken.

Om 10 uur waren we bij The Mirage voor een bezoek aan The secret Garden van het welbekende duo Siegfried & Roy. Er zijn dolfijnen en tijgers te zien. Kleine tuin maar wel heel mooi, je staat ook dicht bij de dieren wat heel leuk is. Het is vandaag alleen bloedheet, in de zon is het niet uit te houden, dus voor de rest hebben we wat casino's bezocht waar we nog niet geweest waren.

Ook nog even in de Coca Cola winkel geweest en nu maar even in het hotel terug. Buiten kun je gewoon niet lopen vanwege de hitte. Het is dan ook erg rustig op de wandelpaden. Wij gaan straks weer op pad als het wat koeler is. Natuurlijk ook nog naar David Copperfield, erg benieuwd hoe dat gaat zijn. We hebben de kaartjes gisteren opgehaald en kwamen erachter dat we decadent aan een tafeltje zitten tijdens de show. Daarna gaan we nog 1 keer bij de Bellagio fonteinenkijken. Morgen een lange tocht naar Los Angeles te gaan.