Konijn.reismee.nl

De bergen in en met de tokkelbaan

Weer vroeg op vandaag, op de 1 of andere manier zijn we telkens om half 6 wakker. Dan maar vroeg aan de dag beginnen met tv kijken, fijn dat ze een comedy channel hebben. Voor ontbijt zijn we deze keer naar Dennys gegaan. Weer wat pannenkoekjes, eieren en wat fruit.

Daarna naar Mount Charleston gereden. Even buiten vegas is er een mooi berggebied, waar je ongemerkt naar zo'n 7000ft rijdt, dat is ongeveer 2,1 km hoog. Ook via steile weggetjes weer naar beneden. Onderweg af en toe gestopt vooir wat mooie uitkijkjes. Ook een stukje gewandeld door een steil dennebos waar verder niemand anders was, dan hoop je maar dat er geen beren zitten.

Terug in Vegas gestopt bij Fremont street, ook een straat met veel casino's en entertainment. Maar ze hebben daar ook een tokkelbaan, je vliegt dan aan een tuigje van de ene naar de andere kant van de straat op een hoogte van 20 meter. Spannend van te voren maar als je eenmaal van het platform af gaat is het heel gaaf, zouden we zo nog een keer doen.

Na deze adrenalinestoot zijn we weer in de auto gestapt om even naar een Walmart te gaan om wat lekkere hapjes in te slaan, die ze in Nederland niet hebben, bijvoorbeeld Pindakaas Oreo's. Daarna doorgereden naar de Ihop voor een lekkere lunch, met gratis Jus d'orange omdat er een vlieg in zat.

De middag verder doorgebracht met het rondlopen op de The Strip en casino's bekeken, en wat gratis shows gezien zoals een vulkaanuitbarsting (ze maken hier van alles na) en een hele slechte piratenshow. Morgen nog 1 hele dag Vegas met onder andere de show van David Copperfield, vrijdag een lange rit naar Los Angeles.