Konijn.reismee.nl

Naar Red Rock

Vandaag een vroege dag aangezien we om half 5 lokale tijd al wakker waren. Eerst maar eens met de auto over The Strip gereden nu het nog stil was. Toen ontbeten bij de Ihop, heerlijke pannenkoeken en Edwin ook eieren en bacon gegeten.

Omdat we met de auto op pad gingen zijn we toen eerst maar water en wat eten bij de Walmart gaan halen. Het was een super grote winkel waar je naast eten ook autobanden, computerspelletjes, kleding en nog wat andere spullen kan kopen.

Daarna op weg naar Red Rock een nationaal park met grote rotsformaties. Via een vaste route met uitkijkpunten kun je daar met de auto of zoals sommige mensen deden met de fiets of rennend door heen. Het was zeer mooi, foto's ervan worden nog geplaatst. Wel heel warm, waardoor we de wandelroutes maar niet hebben gedaan, in de zon was het echt te warm daarvoor. wel meteen onze vakantiekleur bijgewerkt.

Daarna terug gereden naar Las Vegas via casino Silverton. Daar hadden ze een zeer groot aquarium met onder andere een grote kogelvis erin. Achterin het casino was een winkel voor mensen die graag hengelen en jagen. Uit nieuwsgierigheid namen we een kijkje aangezien de winkel helemaal gethematiseerd was. Je kon er van alles kopen geweren, camouflagekleding en zelfs een boot voor een paar duizend dollar. Wij gingen met lege handen weg aangezien we deze spullen niet echt willen hebben oif kunnen betalen.

's Middags hebben we een aantal casino's en winkels door gelopen. Erg heet buiten, dus zoveel mogelijk indoor dingen geprobeerd te doen. Net een pizza op de hotelkamer gegeten en nu gaan we nog even een rondje buiten lopen, kijken wat er te beleven valt.