Konijn.reismee.nl

1e dag in Las Vegas

Beetje vroeg wakker vandaag, dan maar even een logje plaatsen over gisteren. Na een lange vlucht aangekomen in Minneapolis. Bij de douane was het rustig, maar toch duurde het lang. Het systeem deed het niet aan ons poortje, waar de meest chagrijnige douaneman ooit werkte.

Overstappen naar Las Vegas ging makkelijk, net als het ophalen van de huurauto. Het hotel was gelukkig makkelijk te vinden en we hebben een grote kamer aan het einde van een zeeeeeeer lange gang, wel lekker rustig. Uitzicht op het Luxor hotel naast ons, met de pyramide.

Eerst maar eten gaan halen, bij een hamburgerbar in het hotel. Ze maken ze daar vers, dus lang wachten wel erg lekker ook de Turkey burger. Toen een klein rondje gelopen door wat casino's en de M&M store. daar draaide de leuke 3D film I lost my M in vegas, erg grappig. De dag afgesloten bij de Bellagio fonteinen, ze blijven erg mooi om te zien. Ook hadden ze er wat nieuwe elementen aan toegevoegd waardoor het nog gaver is. Na 25 uur wakker zijn, toen maar naar het hotel gegaan voor wat rust. Vandaag gaan we er met de auto op uit, kijken wat er voor leuks in de omgeving te zien is.

Chantal en edwin

Martijn

Hamburgers worden vers gemaakt.....krijg dan toch wat vraagtekens hahaha