Konijn.reismee.nl

Laatste dag NY

Vanmorgen vroeg op pad gegaan om naar de Today Show te gaan kijken. Bij Starbucks een klein ontbijtje opgepikt. Bij de Today studio hebben we Matt Laurer en collega's zien presenteren. Verder geen bekende gasten deze keer. Daarna bovenop de Rockefeller toren gestaan. Erg mooi uitzicht over de stad, wel wat nevelig in de verte maar dat is wel mooi op de foto's. Toen we weer beneden waren zijn we nog wat gaan winkelen, ja dat hebben we al veel gedaan deze week. Bij de Lego winkel hadden ze weer nieuwe spullen, dus we ons niet ingehouden. Bij FAO Schwartz heeft Edwin nog een Muppet laten maken, ze lijken erg op elkaar. Ook nog even door Central Park gelopen, waar de eekhoorntjes weer leuk aan het spelen waren. Toen zijn we naar de leukste pannenkoekentent geweest van Amerika: de IHOP! Bekend van onze vakantie in Orlando. Bij toeval hebben we er hier ook 1 ontdekt. Heerlijk gegeten, ik had de Cinnastack genomen, en die kreeg ik maar net op. Edwin had een soort mealdeal met soep, wafels en gebakken kip. Lekker volgevreten gingen we weer weg. Omdat Edwin erg nieuwsgierig was naar Century 21 waar ik gisteren goedkoop kleding ben gaan kopen, zijn we daar even langs gegaan. Ook hij is hier geslaagd met 2 truien. Daarna maar even naar het hotel gegaan, onze koffers moesten nog worden ingepakt. Ondanks wat je hier leest over shoppen, gingen de koffers makkelijk dicht. 's Avonds nog een lekker broodje gegeten bij de Subway. Op 5th Avenue hebben we nog even Kerstetalages bekeken, en via Times Square terug naar het hotel gegaan. Alvast ingecheckt voor onze vlucht morgenmiddag. Als het goed is zijn we woensdag om 745 weer geland. De reis is wel voorbij gevlogen, maar we missen de konijnen inmiddels wel. Chantal en Edwin