Dag 5 NY

Vandaag weer een Dunkin Donut ontbijtje. Daarna naar de High Line gelopen. Dit is een oude spoorweg op een brug waar ze nu een park van hebben gemaakt. Het was heerlijk zonnig weer dus een leuke wandeling. Aan het einde kom je in het nu chique Meetpacking district. Daar is ook de Chelsea Market vlakbij waar we even doorheen hebben gelopen. Omdat het mooi weer was besloten we daarna verder te lopen naar het zuiden. Uiteindelijk kwamen we bij het WTC-terrein uit. Daar vlakbij zat een Subway, waar we een heerlijk broodje hebbn gegeten. Daarna zijn we gesplitst, Edwin ging naar het Museum of the moving Image. Waar een tentoonstelling was van Jim Henson. De man achter oa de Muppets. Ik ben wat kleding gaan shoppen, en Danielle je had inderdaad wel mee gewild. Bij Century 21 en Forever 21 hadden ze veel leuke kleding en ontzettend goedkoop. Ik heb me maar een beetje ingehouden, maar heb wel wat meegenomen. Daarna ging ik door naar 5th Avenue, waar bij FAO Schwartzeen hele lange rij buiten stond te wachten om de winkel in te kunnen zo druk was het. Wel grappig dat Edwin dus in die rij gestaan heeft en wel naar binnen is gegaan. Ik vond ht zelf te druk, maar dat was het overal. Bij Rockefeller waar de grote Kerstboom staat was het helemaal niet te doen. Zo druk dat je niet eens kon lopen. 's Avonds zijn we gaan eten bij TGI Fridays altijd lekker. Het toetje ook, een chocolade/pindakaas taartje erg machtig maar wel lekker. Omdat om de hoek van het hotel een bioscoop zit, hebben we daar maar eens gebruik van gemaakt. Wij naar de film New Years Eve gegaan. Deze film speelt zich ook af in New York, dus extra leuk. De film was erg grappig en er zaten veel plaatsen in die wij deze week ook bezocht hebben. Na afloop wilde een vrouw van ABC tv weten wat we er van vonden. Ze zette meteen een klein cameraatje aan, dus als ze het ooit uitzenden dan zie je 2 verbouwereerde toeristen in slecht Engels hun mening geven. We nemen aan dat ze het niet uitzenden... Chantal en Edwin