Konijn.reismee.nl

Nog een keer Disney

Vandaag maar weer gestart met een lekker ontbijtje. Voor Edwin een aparte ontbijtcombinate met ei en tortilla daarbij weer 2 pannenkoekjes, ik heb gekozen voor de Cinn-à-stack stond op het lijstje favorieten en maakt zijn naam meer dan waar. Al was het wel wat veel, 4 pannenkoekjes met kaneelsaus en slagroom. Goed begin van de dag dus. Met de hitte hier ben je al die calorien zo weer kwijt trouwens, bedankt voor de opmerkingen in die richting;). Vandaag zijn we naar Disney Epcot geweest. De Nemo attractie was 1 van de gaafste. Het is een rit in een karretje, en ze hebben heel mooi met beeldschermen en echt decor gewerkt. Het gedeelte waarbij ze beelden van Nemo en de andere beestjes in echte aquaria projecteren is het mooiste. Daarna naar een interactieve 'show' geweest waarbij schildpad Crush met het publiek kan praten was erg goed gedaan. Na het aquarium te hebben bekeken zijn we naar Imagination geweest en toen een rondje door het park gelopen waarbij je verschillende werelddelen bezoekt. Met een fastpass naar Testtrack gegaan. Je bent dan een soort testpersoon voor een nieuwe auto. Je gaat met 6 personen in een auto/soort achtbaan karretje en legt eerst een parcours met testonderdelen af. Daarna ga je de racetrack op en met zo'n 100km per uur door de bocht. Heel erg gaaf. Erg verkoelend was het niet want de wind was erg warm, gecombineerd met een hoge luchtvochtigheid zijn we de ontbijtcalorieen al weer kwijt. 's middags zijn we nog even bij het Star Wars event geweest in de Hollywood Studio's. Heel erg druk, mensen in lange rijen om handtekeningen te halen bij mensen die wij niet kenden. Omdat het erg druk was zijn we maar weer op tijd weg gegaan en in down Town Disney wezen shoppen. Nog een laatste Legodoos gekocht, kreeg daarbij bijna de slappe lach door de jongen achter de kassa. Het was een chinese jongen die bij alles wat hij deed of zei heel eerbiedig kleine buiginkjes maakte. Toen nog naar een Walmart geweest voor wat boodschapjes en avondeten. We wilden een keer geen vettigheid want dat begint een beetje op te breken. Dus maar broodjes aardbei en pindakaas voor mij. Edwin waagde zich aan een kant en klare maaltijd die ook nog lekker bleek te zijn. 's avonds nog naar de Pirate minigolf geweest met 18 holes. Leuk gethematiseerd en we kozen de moeilijke baan voor een beetje uitdaging. Nooit geweten dat zoiets anderhalf uur kan duren. Door de drukte moest je bij elke hole wachten op de mensen voor je, wat erg vervelend werd. Ondanks een hole in one toch verloren van Edwin met 12 punten. Kwam ook omdat ik bij de 16e hole mijn balletje kwijt raakte, ligt nog steeds ergens in de bosjes daar. Nu weer terug in het hotel, morgen gaan we een tourtje naar de kust maken, we hopen dat het dan iets koeler is maar dat zal wel niet. Groetjes, Chantal en Edwin

André

Balletje bij ons in de tuin gevonden

chantal

Ha Ha goeie slag he ken mijn eigen krachten niet