Konijn.reismee.nl

We zijn in Orlando

Zo we zijn er, na een lange, lange reis eindelijk in Orlando. Overstappen ging gemakkelijk, we hadden tijd zat in Boston. Aan boord van de 2e vlucht hebben we ons erg verbaasd over de dikke medemens. Er waren wel 3 mensen die bij ons in de buurt zaten die om een extra stuk veiligheidsriem moesten vragen omdat ze hem anders niet dicht kregen. Dan wordt het echt tijd om af te vallen. Op de luchthaven onze huurauto opgehaald, we hebben dezelfde als thuis maar dan in het rood. Na een beetje weg zoeken kwamen we bij ons hotel aan, we hebben een zeer ruime kamer. Het enige dat we nog gedaan hebben is een heeeeeerelijke hamburger eten bij een echt Amerikaanse diner. Bediening was erg grappig: what would you like to order sweety? Ook hadden ze er vreemde toetjes die we niet geprobeerd hebben, cola met een bolletje ijs erin en sundae ijs met stukjes bacon erin. Na het eten nog naar een megagrote Walmart geweest om wat flesjes drinken, pindakaaskoekjes en Lego in te slaan. Het was er nog erg druk voor 23 uur 's avonds. Vandaag gaan we naar Disney animal kingdom. We zijjn erg benieuwd naar dit park. Chantal en Edwin

André

Pas maar op want met die hamburgers want op de terug reis hebben jullie misschien ook een extra riem nodig

Loes

Hallo luitjes
Alles is goed met de konijntjes.Ze hebben op het terras rond gehuppeld.Pluis en snuffie.Gijs ligt lekker bij de tv.Groetjes van ons

Marjolein

Hi,
Veel plezier in Disney vandaag! En eet smakelijk met die bijzondere gerechten :)
Zie ook dat Lego 1e levensbehoefte is na drinken en eten :) Have fun!

Danielle

Hoi vakantiegangers,

Dat valt me van jullie tegen zeg. De toetjes niet geprobeerd. Hahaha.