Konijn.reismee.nl

Las Vegas the strip en shows

Onze eerste dag in Las Vegas, vroeg wakker geworden ondanks de late aankomst. We eten ontbijt in het hotel, Edwin gaat voor eggs benedict en ik neem ei met toast en hash browns, ook een pannenkoek om te delen. Om ons heen stampen mensen best veel eten naar binnen.

We spelen een spelletje in het casino van het hotel. Wij spelen alleen voor de lol, dus op machines van 1 of 5 cent inzet per keer. Vooral het roulettespel is leuk. Hierna lopen we naar The Strip waar alle entertainment activiteiten zijn. We wandelen rond in casino’s, bekijken de indoor tuin in de Bellagio. Het thema is dit keer de Japanse tuin, met grote kraanvogels en een enorme vaas bekleed met bloemblaadjes.

Voor de lunch eten we hamburgers bij Whitecastle. Daar krijg je alles in mini versie, dus ook mini vierkante hamburgers. We lopen door The Venetian, waar je een membership gratis kan laten aanmaken en daarmee voordeel kan krijgen. Tijdens het invullen van het formulier heeft Edwin een hoop lol met de receptie mensen. Ze willen weten wat zijn naam betekent. Hij legt uit dat het de bovenkant van een boerderij deur is. Ik sta verderop en hoor alleen dat het over paarden gaat, ik vroeg me echt af in wat voor gesprek hij verzeild was geraakt. Verder hebben we nog door Caesars Palace en nog wat kleine casino’s gelopen.Niet zoveel mee gemaakt. Naar ons hotel terug gelopen voor een beetje rust. ‘s Avonds is Edwin naar de Cirque du Soleil show O geweest. Stond al lang op zijn lijstje, was ook een mooie show met een waterbak in het midden en een variëteit aan acts.

Chantal gaat ondertussen naar The Thunder From Down Under. Een Australische mannen stripshow, niet alles gaat uit hoor. Wel zeer vermakelijk om te zien, ik zit aan 1 van de voorste tafels waar ze vanaf het podium opspringen. Na afloop kun je met ze op de foto op het podium, natuurlijk ook gedaan. Edwin wacht ondertussen buiten de showroom tot ik naar buiten kom. De mannen komen daar ook nog even langs, dus kan Edwin mooi helpen met nog wat foto’s maken met de ze. Ik krijg ook nog een omhelzing van 1 van hen, omdat ik die ook op Instagram volg. Gelukkig is Edwin niet snel jaloers.

We lopen terug naar het hotel, dat gaat niet zo snel, ik heb weliswaar lage hakschoenen aangedaan, maar dat is toch geen geschikt schoeisel voor een wandeling van een klein uur. Wel wat blaren opgelopen. We hebben ook nog bij de fonteinenshow van de Bellagio gekeken, altijd spectaculair.

Chantal

Dick van der Zwan

Bekende plekjes. Leuk. En Rdein, Gefeliciteerd.

Dick

Je naam kwam niet goed in beeld. Kleine lettertjes Edwin

Chantal

Bedankt voor de felicitatie namens edwin, en voor je reacties op de blog, is altijd heel leuk