Konijn.reismee.nl

Terug in Las Vegas

Vandaag hebben we de laatste lange tocht met de camper. Na een ontbijt van pannenkoeken rijden we eerst over een heel stille snelweg. Bij een afslag begint een kilometers lange rit langs wegwerkzaamheden, je moet tussen de grote oranje palen rijden, we weten niet hoe lang duurde maar het voelt alsof je van Den Haag naar Utrecht rijdt, en alles tussen de 2 steden in is opgebroken.

Dichtbij Las Vegas mogen we eindelijk weer normaal rijden. Voor ons betekent normaal rijden nog altijd het probleem met de rechter buiten spiegel. Bij stoplichten doet Chantal haar raampje open om de spiegel weer bij te draaien. We stoppen bij de Bass Pro Shop, een outdoorwinkel van enorme afmetingen. Je kunt er bootjes kopen, spullen om te vissen en te jagen etc. Ook wapens dus, er ligt veel uitgestald in de vitrines, en kogels liggen gewoon in de winkel.

Bij de kassa heeft de meneer voor ons 4 pakjes kogels mee, maar ontstaat er onduidelijkheid over de korting die in de folder stond en wat de kassa aan geeft. Zo vreemd dat je zelfs aanbiedingen voor dit soort producten hebt. We lopen nog even het casino ernaast in om een groot aquarium te bekijken in de lobby.

Daarna rijden we naar The Strip, we krijgen alleen de camper nergens geparkeerd, moet je eerst reserveren. Daarom maar eerst naar de camping gereden 20 minuten verderop. Daar voor de laatste keer ingecheckt, en een mooi plekje gekregen. Met de shuttlebus kunnen we gratis terug naar The Strip.

Daar bekijken we wat casino’s, we eten wat en doen een gokspelletje met lage inzet. Met de shuttlebus weer terug. Bij het casino waar de camping bij hoort is nog een leuke water- en lichtshow. Op de camping horen we allemaal sirenes en later een politiehelicopter die met zoeklicht komt rond cirkelen, is vast een achtervolging of zo. Daarna keert de rust weer en hebben wij de laatste avond op de camping.

Morgenochtend moeten we de camper inleveren. Aan de ene kant jammer want het was heel leuk om overal te kamperen zeker in de nationale parken. Waar we wel naar uit kijken is een fatsoenlijk douche, toilet en bed, dat was soms toch wat behelpen. Daarom nu nog 2 nachtjes genieten in een hotel en in Las Vegas.

Chantal en Edwin