Konijn.reismee.nl

Blackpool dag 2

Edwin is de dag gestart met hardlopen over de boulevard van Blackpool. Daarna hebben we ontbeten in het hotel, een heerlijk Engels ontbijt buffet. Daarna met de tram naar de andere kant van de boulevard. Edwin heeft een weekkaart gedownload op zijn telefoon dus elke keer als je instapt hoef je alleen maar je geactiveerde kaart op je telefoon te laten zien.

We zijn eerst bij Madam Tussauds binnen gestapt. Er stonden heel veel beelden van mensen die wij niet kennen. Erg georiënteerd op de Britten, toch wel even leuk om een rondje te lopen. Daarna ging Edwin The Dungeons bezoeken, Chantal ging ondertussen naar een boekenwinkel en een sportzaak. Elkaar weer tegen gekomen op de boulevard in een heerlijk zonnetje. Een kleine lunch gegeten bij de Marks & Spencer.

Toen door naar Sea Life, een leuk oud aquarium om te bezoeken met een mooie roggen tank en een mooie onderwatertunnel waar veel en grote haaien in zitten. Edwin had een snorkelavontuur geboekt. Je mag dan in een kooi in die tunnel snorkelen. Wat leuke uitleg gehad ook over de dieren en het centre. Edwin vond het snorkelen erg leuk.

Eenmaal buiten nog wat door de winkelstraten gelopen. Bij een mega grote Sainsbury wat gegeten. Daarna gewandeld over de noord pier, beetje vervallen pier die wel opgeknapt wordt. Ook nog wat over de boulevard gelopen. Het stikt hier van de vrijgezellenfeestjes, mannen in vrouwenkleding en vrouwen in allerlei rare voornamelijk roze outfitjes. Er zit ook al genoeg alcohol in. Wij gaan maar terug naar het hotel met de tram, lekker rustig op de kamer zitten.

Chantal en Edwin